الأحد، 11 أبريل 2010

بحب الاستاذ بتاعى بطريقه جنونيه

انا في مشكله وعايزاكم تساعدوني فيها
يمكن علشان انا مش لاقيه حد احكيله ملقيتش حد اطيب ولا اجمل ولا اصدق منكم احكيله
انا طالبه في 2 ثانوى


وبحب الاستاذ بتاعي بطريقه جنونيه
وعلشان ما تقولوش دى مشاعر مراهقه
انا فضلت معجبه بيه 10 شهور قبل ما احبه انا اعرفه من سنه ونص


وهو كمان انا حاسه ان فيه حاجه من ناحيته بس بتجاهلها علشان اخلاقي ما تسمحش
هو محترم جدااااااااااااا قبل اى حاجه عمره ما وقف مع اى بنت ولا عمل اى حركه من بتوع الشباب بتوع اليومين دول والله العظيم ارجل واحد انا شوفته في حياتي بجد ويمكن ده اللي عجبني فيه


يعني هو بيعاملني كويس جدا الحمد لله غير كل الطلاب
وبيحب يتكلم معايا في الحصه ويهزر معايا علي غير عادته بس والله انا مش مخلياه يحس باني بحبه ولا اى حاجه اللي بحسسه بيه انه مدرس وانا طالبه عنده بسسسسسسسسسس


بس انا دلوقتي كل ما افتكر انا بيقعد مع مراته ومن حقها انها تطمن عليه كل شويه وان ده مش من حقي ولا من حقي ان احضنه واحس معاه بالامان كزوجته طبعا ولا ارقص معاه ولا اعيش معاه كاى زوجه بتعيش مع زوجها اللي بتحبه وبيحبها


ارجوكوا افيدوني


والموضوع ده مالوش اى علاقه بمذاكرتي لا من قريب ولا من بعيد ده حاجه والمذاكره حاجه تانيه


ربنا يجازيكم كل الخير ساعدوني






                                         الرد على السؤال




لا يا أختى لازم تشيلى الافكار دى من دماغك
و بعدين حتى لو حاسة انه معجب بيكى دى مشكلة!!
حطى نفسك مكان مراتة ترضى ان جوزك يعمل كدة!!
فلازم انتى تقطعى معاه و تتعملى معاه اقل مما كنتى بتتعاملى العادى
لازم يحس ان مفيش حاجة
و ربنا يهدية لبيتة و مراتة
و انتى لازم علشان تنسية تشغلى نفسك بحاجة
و حاليا طالما انتى بتدرسى تبقى المذاكرة
اهربى من تفكيرك بالمذاكرة
3 ثاناوى صعبة مش سهلة
ذاكرى كويس و ربنا يوفقك و تنجحى
و يرزقك بابن الحلال




 


ليست هناك تعليقات: